anledning för er som kommer in på min blogg.

som en del ser så är min blogg nu lösenords skyddad. det pga att emas mamma har kommit över en massa bloggar och för att det helt enkelt finns information som ema absolut inte kan riskera att komma ut till hennes mamma. då det kan stå en massa om olika tider vi har lurats på, vad vi gjort vissa kvällar vi fått ljuga och säga att vi bara varit hemma medans vi varit ute på olika saker, saker som dk och fester.
mitt användarnamn kommer att vara samma hela tiden och lösenordet lika så. dock kommer jag fortfarande inte vara så aktiv på denna bloggen som de flesta kanske redan har märkt. nu ska jag och nicole fixa ngt eller komma på något som vi kan äta sen börjar ett program vi ska se på! ha det bra och ni vet att ni hittar min andra blogg  HÄR. T.T.Y.L

truth hurts


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej söt! Vill du vinna veckans intervju hos mig? :) Allt som behövs är en kommentar! Hoppas du är med! <3

2011-05-02 @ 22:37:52
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0