angående mina bilder

tacksam för svar snälla svara om It just ain't right:
vart får du tag på dem där fina bilderna och texterna till dem vart söker du elr får dem ifrån?:)

bilderna jag har på min blogg tänker jag hålla för mig själv. visst jag är inte den enda som
har dom bilderna på min blogg, men jag tycker dock att det räcker med de som har dom.
jag har även fått tippset om dom bilderna av en kompis och hon bad mig att hålla det
hemligt så jag gör det! men som jag skrivit innan.. ta egna bilder, gör egna bilder med
texter på, för då kan man även känna att; den här har jag verkligen gjort själv. det är min
bild med mina citat! jag har gjort det någon gång och här under kommer ett exempel på en
bild jag har gjort om på mig!
kram nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0