how far is heaven?

ja vad är det som gör mig sur.. jo faktiskt jag själv.. jag gör mig sur helatiden..
jag har helt och hållet tappat aptitien. jag mår dåligt av att se mat, jag mår
dåligt av att ha mat på en talrik framför mig och tänka att jag ska äta upp det
där. igår bestod min mat av; 5 mini köttbullar och lite pasta. inget annat. thats
it. men jag förstår inte varför. och jag blir verkligen sur på mig själv. människor
runt omkring mig tror ju att jag svälter mig eller något.. men jag har bannemig
ingen aptit kvar. jag har gått ner i vikt pga det men det var inte så jag ville
tappa kilon. för jag mår inte bra av att inte äta längre..
jag vill inte heller börja att äta tabletter för ökad aptit för jag vet att det finns..
men då kanske jag kommer gå och vara hungrig hela tiden.. & äta mig tjock
istället.. så nej det kommer jag att skippa. men nu ska jag nog dra mig mot
ica och faktiskt köpa mig en latte och sen så ska jag köpa något jag vet att
jag gillar att äta & hoppas att jag faktiskt äter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0