jag

eftersom det nu är många som klickar sig in på min blogg så tänkte jag förklara vem
jag är!
jag heter nellie elisabeth hedström och är 15 snart 16 år. jag  bor i lilla fina helsingborg.
jag lever ett liv fyllt med en massa barn runt om mig eftersom vi är 5 barn här hemma.
jag går i skolan så som alla andra i min ålder. jag är just nu helt sönderstressad av
allt som händer i skolan, nationella prov och en massa andra kurs prov och
redovisningar som sker. jag går ut nian i sommar och efter det så vet jag inte till 100%
var jag ska ta vägen. jag har planer på att kanske gå campeon och om inte har jag
eventuella planer på att dra mig mot stockholms hållet vilket alla av mina vänner inte är
medvetna om men thats true.
jag  sjunger på min vardag och ja.. mitt liv är fyllt av musik men
dock visar jag det inte. jag är ganska scenrädd och jag vågar men jag skäms över att
sjunga inför publik och även vänner men gör vad jag kan för att bli av med den skräcken!
jag har planer på att söka in till idol i år för musik är något jag faktiskt och verkligen
brinner för!
jag lever med underbara vänner och gör vad jag kan för att alltid ha kul. här har ni lite om
mig och under kommer ni även se lite bilder på mig!
det är vad jag har att säga och visa av mig själv! har rätt så brottom! kram

Kommentarer
Postat av: cassandra

neeee,vadå sthlm?!

2011-02-12 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0