just give me the call..

nu när jag endå har tid så ska jag testa att skrubba läpparna med socker.. har hört att
det är bra! jag ska sätta på en ansikts mask och skrubba hela kroppen och sedan
smörja in mig i bus.. får inte sola mer.. haha mamma får ryck på mig.. har slösat riktigt
mycket pengar på det under en tid nu tycker jag och det räcker!
på fredag efter skolan så ska jag hem och packa ner alla mina kläder för att sedan dra
mot stockholm vid klockan 19.35 då planet går. det ska verkligen bli skönt att komma
iväg! nu ska jag ner i duschen..
förresten, vill ni höra en hemlighet?
haha, för ca 1 månad sedan så lärde jag mig för första gången hur man stavar till dusch
jag har alltid skrivit duchen tidigare.. pinsamt. jaja puss& kram skum banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0