let it shine

nu är biljetten till stockholm fixad. åker denna gången med kulla flyg. kommer att landa
i bromma klockan 21.30!
om någon i stockholm vill ses så hör av er! hade varit kul att träffa lite vänner jag vet
är där osv! vet inte om jag ska sova hos mamma eller pappa inatt.. en sak vet jag
iaf och det är att jag ska plocka upp mina svenska papper och fixa allt det till min
redovisning imorgon steg 24! 25 har jag redan gjort och fått mvg på!
jag har en del att göra i skolan om man säger så så jag ska ta med mig min skolväska
med lite smått jag kan jobba med när jag är i stockholm. ska ju med carro till skolan
en dag och madde till hennes gymnasie en dag så vi får se vad jag gör rästen av tiden!
känns bra att hänga med till gymnasiet efter som jag snart ska välja och jag absolut
vill plugga där.
anledningen till att jag vill plugga där är att jag faktiskt har tröttnat lite på hbg.. det
känns som om jag har gjort allt..
jag vill starta om på nytt, med nya vänner & med nya vänner så menar jag inte att jag
ska skita i dom jag har. nej absolut inte! mina vänner här kommer jag alltid att ha hoppas
jag och dom vet att jag älskar dom! men ja jag vill bara börja om.
dock kommer jag att komma ner till helsingborg så ofta jag kan och jag tänker inte säga
att det är jobbigt att göra det! jag menar, ca 800 spän med flyg som tar en timme! det
är bannemig inte jobbigt och jag vill ju självklart tillbaka och se tillbaka på min hemstad
som är så oerhört vacker och alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: cassandra

ogillar dig skarpt för att du kanske ska flytta dit efter sommaren, but if you're happy, so am i <3

2011-02-16 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0