momme :D

detta inlägget tillägnas då till kära momme.
du är en underbar vän som står mig väldigt nära, you make me feel good!
att prata med dig känns rätt och du är en underbar person, du har ett
gudomligt skratt som du även klassar mitt som så antar att vi ligger lika där:D
det känns som om att jag kan prata med dig om typ allt eller iaf väldigt
mycket, jag har inte kännt dig så värst länge utan max ett halvår men trotts
det så har vi kommit varrandra ganska nära. redan från första gången jag
gick med dig själv för vi hade följt gabby en bit hem så känndes det som om
vi kunde prata så öppet med varrandra.
vi har inte setts på så länge nu så vi får se till att göra det snart. som jag skrev
till dig för några sekunder sedan på msn; jag suger på att skriva. men du vet
vad du betyder för mig!
hittade ingen bild på dig och mig, men hittade en bild på mig, din bästavän och du :D
love to you both!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0