tearing love apart

bara så ni vet så slocknar jag snart med papperna över huvudet och datan brevid..
försöker skriva en jämförelse mellan upplysningen romantiken & realismen..
inte det lättaste när huvudet inte är klart.. glasögonen är på men inte hjälper det nej..
btw, morgondagens planer:
gå upp i tid, fixa lite på mitt rum innan jag drar till skolan
bestämma redovisnings tid hos fredrik för steg 24 och försöka komma överräns om att
jag kan läsa min bok och göra mina läsförståelser uppe i stockholm! ska ju trotts allt gå
i skolan där i en dag! måste göra bra ifrån mig imorgon kan jag säga er!
efter det så ska jag ner och sätta mig på torget eller i tyst rum så ska aladin hjälpa mig
med kärnkrafts uppgiften mvg.. sen så ska jag plugga in en massa spanska ord och
redovisa packlistan. efter det så ska jag komma överräns med maria om att jag kan
göra mitt vykort i stockholm och maila det till henne där. sen så ska jag inte göra mer.
dock så ska jag sluta efter lunch.. får väl se hur det blir med det. efter det så ska jag
hem och stor städa mitt rum. hämta grejor hemma hos pappa, packa ner allt i min
resväska! fixa mig, ducha allt.. hur fan ska jag hinna.. dagen imorgon kommer verkligen
bli stress med andra ord.. men jag ska göra det bästa av det kan jag lova! nu ska jag
göra klart min jämförelse mellan de olika epokerna och sen sova. imorgon så ska jag
göra min mind map på morgon samlingen hoppas maria låter mig..
aja, nej för mycket information nu.
eller mja.. planet går 20.30. skönt. äntligen så ska jag bort från lilla hbg och till älskade
stockholm stad! love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0