-.-

pappa gör ingen god mat idag.. så skippar att äta nu ikväll.. är endå inte hungrig!
blir nog inte att dra ut med ponken då hon är hos emmy!
så ska bara sova och ta det lungt! ganska seg skolvecka detta är hittils måste jag säga!
imorgon så ska vi nog påbörja vårt bro projekt jag ema och casse.. eller ja, vi ska
börja bygga imorgon iaf! nu ska jag tvätta av sminket och byta kläder, känns lite,
hm hur ska man kalla det.. o skönt att sitta hemma i jeans tunkia och tröja när jag
endå inte ska någonstans! så nu ska en oversise tröja på och ett par jogging! ska
packa upp idrotts kläderna och kasta allt i tvätten och ta ut katterna från mitt rum.. de
välte ner en ljuslykta på mitt rum igår och min orkide.. så ska nog köpa en ny blomma
att ha i fönstret i veckan! och även nya ljuslyktor! älskar det på vintern och våren
hösten, det blir lixom.. MYSIGARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0