and so the lion fell in love with the lamb what a stupid lamb what a sick masochistic lion

har legat nerbäddad såhär typ hela dagen.. sover med mycket kläder eftersom jag vill
bli av med min feber och enligt mamma så är det bra att sova med mycket kläder så
man blir varm och så. ja vet inte riktigt hur det ligger till menmen, ligger och kollar
twilight som är min absoluta favorit film.. vet inte hur många gånger jag har sett den
nu, längtar som satan tills november i år då breaking dawn kommer ut på bio! den näst
sista filmen.. :| jaja, nu ska jag kolla vidare!

Kommentarer
Postat av: JULIA

& det filmen ska du & jag se på bio ..

det har jag redaaaan BESTÄMT !

älskar dig ! <3

2011-01-26 @ 16:51:05
URL: http://juliabrink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0