Dag 05 – Min dag

tyckte att det var lite svårt att förklara min dag igår då den slutade ca 2 idag ;)
men allt började igår med att jag vaknade till klockan 10 och tog min medecin
eller ja mamma kom upp med den till mig. sen somna jag om och mamma kom
upp sista gången klockan 2 och gav mig min andra omgång pencelin & sen
väckte hon om mig klockan 3.. var fortfarande skit trött och hade lätt kunnat
sova ännu längre! men det fick jag inte.. iaf så gick jag och ducha och sen åt jag
med mamma & niklas och alla barnen. efter ett tag så kom ponken för att vi
skulle göra v oss. sen kom nicole.. allt var kaos för vi var skit stressade.. men vi
kom iväg.. dock lite försent! när vi väl kom iväg så stod vi på ga och väntade på
bussen villket känndes som en evighet men vi gick iaf undertiden in på pistachia
så ena och nicole handla godis och tuggumi. sen gick vi åter igen ut där bussarna
går och väntade lite till. så vi hoppa på bussen men vi hade lite otur med det..
för att bussen slutade att gå eller den typ sluta funka.. så vi fick vänta i 30 min
på den andra bussen.. riktigt drygt faktiskt.. kom iväg till ättekulla sen iaf efter
alla om & men.. stack lite senare där ifrån mot ngn fest vid eskilsminne.. haha
kaos.. fullt med emo brudar och folk jag inte kännde! eller jo.. kännde
johanna, estelle och sofie och det var faktiskt riktigt kul att träffa dom! stanna
där i typ 15 min sen var vi tvungna att ta bussen till stan! satt inne på lilla knutan
och väntade på idde och dom sen gick vi alla tsms upp mot kärnan. där träffade
jag en massa folk jag inte träffat på kanske så länge och en massa folk jag
kännde! riktigt kul! frös röven av mig.. gick och bad momme, aladin och aki
knäppa upp sina jackor så jag kunde krama om dom och värma mig! ganska bra
taktik tycker jag för jag blev faktist varm:D hehe nicole fick också knäppa upp
sin jacka för mig ett tag hehe:D
sen gick vi ner mot knutan när alla hade gått för nikkans päron skulle hämta oss..
ena hade jätte ont i sina fötter.. hon kunde knappt gå stackaren.. tyckte riktigt
synd om henne! men som tur är så hjälptes nermin och kemal åt och bar henne till
knutpukten! efter det så åkte vi hem till mig för att jag skulle hämta saker för att
jag skulle sova hos nikkan! under tiden jag hämta mina saker så lämna dom av ena
hemma hos sig. sen hämta dom mig och vi åkte hem till nikkan! kolla film och sov.
haha tror knappast ngn läste allt detta men endå..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0