Dag 06 – Min bästa vän

var ska jag börja?
ema cavka!
vi började på samma skola i 6an i samma klass, vi båda hyste lite av "agg" mot varrandra..
du tyckte att jag var den kaxiga eller så har du förklarat för mig och jag tyckte att du var
den lilla barnsliga.. vi föll inte varrandra som hand i handsken.. några år gick och jag kan
ju inte direkt säga att jag har många minnen av att vi prata eller ngt i 6-7.. kanske ngt
minimalt..
jag vet inte hur vi börja prata eller hur vi först va? jag kommer ihåg eller har något minne
av att du och linda följde med mig till frisören sen följde jag med dig hem. vi spela ngt spel
och sånt men jag vet att du inte har ngt minne av det.. eller det är vad du har sagt iaf.
vi började va mer och mer och vi pratade mer och mer.. sen har vi bara kommit varrandra
närmre och närmre.. eller så känner jag iaf. jag kan prata med dig/ henne om allt!
jag trivs i hennes närhet och vi har alltid/oftast kul. ema är en sån person jag verkligen kan
vara mig själv med, vi kan göra konstiga saker.. eller ja.. oftast gör hon de konstigaste..
vi kan tjaffsa, men vi blir alltid vänner lika snabbt igen! du får mig alltid på bra humör!
jag kan inte vara sur på dig.. eller jo det kan jag.. men det varar inte länge!
ema.. jag älskar dig och du står mig absolut närmst av alla.. vet inte hur du känner dock!
jag saknar dig och älskar dig som fan & du kommer att dö av kramar när du kommer hem.
jag kan inte förklara ema med bara ord.. jag hoppas alla förstår det. för alla har sina bästa
vänner och man hittar lite då och då ord som passar så sjukt bra in på personen ifråga men
när det väl gäller så är dom putts väck! jag kan sätta många ord i omgångar för ema.
men allt jag kan säga nu är; ema är min absolut bästa vän i vått och torrt och jag älskar
henne till djupet av mitt hjärta!


blömz.. i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0