Dag 12 – Min favoritplats

min absoluta favorit plats är hemma hos min gammelmormor i stockholm!
känns som hon älskar mig för den jag är och kan se mig själv i henne, även
om hon är gammal så kan jag det. hon är en stark kvinna som har klarat
mycket. snart får hon även brev av kungen då hon snart om några få år når
sin 100 årsdag! jag älskar henne, älskar hennes hus som bygger av en
massa minnen jag tror hon hade kunnat berätta oändligt om. alla bilder alla
olika plaseringar som tyder på vad man betyder. jag är på ca 4-5 bilder och
har en platts brevid hennes säng. iaf, jag älskar att vara hemma hos min
gammelmormor, jag känner mig hemma där. jag trivs verkligen där.
det är en av mina absoluta favorit plattser.
stockholm i storhet är ett av mina favorit platser. hemma hos mina sysslingar
och hemma hos kristina och hennes pojkar och man. kvinnan är så sjukt
kärleks full! alla där är det som jag känner och man känner sig verkligen
älskad.
jag trivs även bra hemma hos christer och victor i göteborg som är dögoa!
hade kunnat åka upp där varje helg! en annan plats jag trivs jäkligt bra på
är på storesnärt! jag kommer att visa bild på allt. och efter mitt kommande
stockholms besök så kan jag lova bilder från hemma hos gammelmormor!
men kommer här under lägga upp bilder på det mästa jag nämnt i texten!
bild sen hemma hos mig, men tycker att bilden kanske lite i sig förklarar vilka
random saker vi har för oss ibland, eller ganska ofta tillsammans med
stockholms borna:D
anders; min "extra pappa" eller jag ser dig som det. han är alltid glad och
när man ringer så möts man alltid mot ett glatt; Hej gumman. på deras härliga
och mysiga stockholms röster!
söta sebbe och milton! hel goa pågar, kanske från er underbara mamma? :D
kristina som är så sjukt härlig!
madeleine; min extra syster.
jeanette "min extra mamma"
och kristina
caroline och mille
caroline och jag står varrandra jäkligt nära; hand i hand livet ut right?
jag och min über underbara älskade och grymma gammelmormor!
hehe gammal men betydligt yngre i sinnet! :D jag älskar dig!
detta var bilderna från stockholm!

stugan på storesnärt!
underbara christer!
victor, jag saknar dig!
pappa& elias
bild på elias från bryggan!
victor från bryggan

en annan favorit plats som jag inte nämnde där uppe var gamleby!
har dock inte tid att lägga upp alla bilder här & nu! men alla som går på kunskap
tror jag till en viss del kan hålla med om det! saknar gamleby, har vatt där för
sista gången& fy fan vad jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0