Dag 13 – Mina rädslor

som alla andra så har jag jag små rädslor för typ små kryp..
jag hatar småkryp, myror, spindlar, maskar. allt. det verkligen äcklar mig!
jag är rädd för att trilla framlänges i en trappa, slå ut alla mina tänder
och bli kniv stucken eller skjuten. jag är sjukt rädd för det!
jag är rädd för att dö, jag vet inte hur jag ska förklara med ord hur rädd
jag är. jag är rädd för att aldrig kunna ta farväl. jag är rädd för att ta farväl
hur ska jag klara mig? utan alla i min familj och alla mina vänner? jag är
rädd för döden. jag är vettskrämmd.. hur kommer mitt liv se ut om min
farmor & farfar dör? & hur kommer jag någonsin överleva utan mina
föräldrar? hur ska jag klara mig utan dom? jag vågar inte dö.
finns dom man saknar där uppe och väntar dom på mig? kommer jag få
träffa dom som jag saknar så sjukt mycket? var tar jag vägen sen? ska
jag bara ligga ner grävd i en kista under sten och jord i väntan på att
maskar larver och allt som finns där nere ska äta upp mig? hur kommer
allt bli egentligen?
kommer jag att komma till himmlen eller kommer jag sitta på ett moln
och vaka över min familj som finns kvar? men när min familj inte finns
mer då? vart tar jag då vägen? kommer jag få leva om mitt liv? var
kommer jag hamna då? eller kommer jag få leva "föralltid" med de jag
älskar och som ligger mig närmst? vad kommer egentligen hända? jag är
rädd.. jag vill lämna "fotspår" efter mig, jag vill inte bli glömmd. jag vill inte
glömma! jag vill helt enkelt inte dö. jag vill inte känna någon smärta, sorg
eller något. fan det är hemskt. detta är några av mina rädslor och lite av
mina tankar runt dom..

it hurts..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0