Dag 15 – mina vänner

mina vänner.. har så sjukt stor betydelse för mig.
alla har sina egna sidor, sidor som jag älskar var för sig. vissa personer kan jag
prata om allt med medans jag kan prata med vissa om några ensaka saker
men som endå hjälper och som endå betyder sjukt för mig. vissa av er har säkert
vänner ni säger allt till, medans ni också har vänner ni inte säger lika mycket till.
jag är glad att jag både har kill vänner som jag kan prata om allt till och tjej vänner
som jag kan prata om allt till. då man får olika respons a v båda..
jag är den personen som skriver många hjärtan till personer som betyder mycket
för mig eller personer jag känner att jag kan prata med.inte bara till de personerna
som man pratar med på annat sätt om man säger så.
mina vänner är bäst!
syrran ville att jag skulle skriva om han här, så philip, nu är du nämnd :D hehe:D
jag kan inte skriva saker om varje enstaka person som är min vän, min nära vän
eller liknande. personerna som ligger närmst mitt hjärta vet om det. eller jag
hoppas det iaf. bilder kan jag lägga upp, men det vore inte rättvist för att alla inte
kommer med! men till alla mina vänner! JAG ÄLSKAR ER!



några bilder jag tyckte var ganska passande bara..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0