HAHA!

jag gick med min bror upp efter att ha suttit där nere och kollat tv. gick med bestämda
steg in på elias rum med en zoo ask och sa; Elias nu går du och lägger dig!
han svara då envist tillbaka; om jag får lite av din zoo ask. (jag visste att det skulle funka)
jag gick med på det och sa; ja om du går och lägger dig!
han gick och la sig och under tiden så starta jag kameran på mobilen för att filma..
han la sig och efter att ha vänt sig så hoppar han upp ur sängen med ett jävla tjej skrik.
haha, jag och mamma hade gömmt en spindel under täcket nära kudden tidigare idag!
oharre vad jag och mamma skratta! haha samma sak kommer hända med niklas när
han kommer hem!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0