låt allt bli som förr

är hemma hos emmy, ska snart sova. hon är där nere och borstar tänderna och
jag passar på att göra ett inlägg:D vi stack ner till stan med isabella och louice
och vika på café viva och sen stack vi typ hem. har nyss tvättat av sminket och
ska försöka få henne till att starta en film hon snacka om innan.. eller ja om vi
pallar vara vakna :D
ska verkligen sova ut imorgon.. hoppas jag!! :|
jaja, skriver mer när jag vaknat imorgon eller när jag kommit hem!
btw.. dagens idag;
jag och emmy stod i köket när vi ser att hennes mamma och syrra ligger i trappan
och tjuv lyssnar och kollar på oss mellan brädorna och as garvar haha! :D
så fucking klockrent!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0