it's sick that all these battles is what keeps me satisfied

satt nyss och fixa med min nya blogg.. har lite problem med den hehe det är ett lite
knepigare system om man säger så..
idag har jag varit och simmat med skolan, hatar faktiskt att göra det då jag har
komplex för min kropp men jag lär mig att acceptera mig själv mer och mer för varje
dag. nu ska jag snart iväg med mamma och småttingarna då klara ska på gympa
hehe ;) ska passa hampus under tiden :) träffade fatos när jag gick av bussen så
vi snackade lite. aja nej nu ska jag ut med nelson så jag slipper göra det sen!
endå gullig bild på mig och majas bakhuvud och klara som testar sin nya cykel vid
köksbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0