så länge du finns med mig så mår jag bra

har latat framför datan nu ett tag och jag fundera nyss på att göra mig en chai latte
men nej.. har inga sånna grejer hemma hos pappa :(
inte bra.. snackar till och från med idde som är helt inne i en fotbollsmatch ;) haha
måste ju säga att jag älskar att se killar kolla fotboll då de ganska ofta gör miner &
verkligen lever sig in i matcherna! sjukt gulligt tycker jag. fotboll kan verkligen vara
mysigt. sköna sommarkvällar när eskil eller högaborg spelar på harlyckan och det
är fullt med folk. just love it. kvällar på olympia med solen i ögonen och klacker
sjungandes och skrikandes. jag bara gillar den känslan. då känns det som sommar
för mig. eskils cupen är ju också en typisk sommar grej tycker jag :)
haha lite smått random att jag skriver om fotboll (?) men det är sommar saker och
fy fasen vad jag saknar sommar'n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0