svar på frågestunden.

cassandra
nu ska jag för första gången i mitt liv ställa nån fråga på en frågestund, wihooo?
Hur kommer du klä dig i sommar?
Har du några planer i sommar som är spikade fullt ut? 
svar: planer jag har för sommarn är ju självklart en massa firande för kompisar
stockholms resa som jag alltid har som plan för varje lov som jag alltid försöker
att komma iväg till. sen har jag en kroatienresa med ema som har varit planerad
ett tag annars så hade jag hittils tänkt att bara vara hemma och vara med alla
mina kära och underbara vänner och förbereda mig inför gymnasiet ;)

jag lägger upp bilder i slutet av inlägget med bilder på outfits jag diggar ;)
cassandra
++++ vad tycker du om mig hahahah  love you
svar: du är en super tjej som jag kan prata om allt med. allt mellan himmel och
jord. vi har oftast kul tillsammans. du har svårt för att ge dig i disskusitioner dock
haha och är väldigt envis men endå kul :) har svårt för att skriva allt här men
du är toppen cassandra :) love u 2

anonym fråga
hur långt har du gått med en kille ?kramisar
svar: jag är inte oskuld om det fungerar som svar.

anonym fråga:
pratar du fortfarande stockholmska?kramisar
svar: hihi nej det gör jag inte. den brukar försvinna efter någon dag i hbg :)
kram
Frida
Vad kommer hända mellan adi och dig ? Hur har ni det just nu är ni vänner eller
något mera eller inget alls? Vad vill du ska hända menar saknar du honom ?
Pussar och kramar
svar: inget mer kommer hända än så som det är nu. were done. just nu är det
faktiskt väldigt spänt läge eller det är så jag känner det. vi pratar inte, dock
så ses vi varje dag i skolan också eftersom vi har samma kompis kretts och
eftersom att vi är ett "gäng" i skolan som alltid sitter tillsammans på raster osv.
vad jag vill ska hända..
ja det är ju väldigt lätt för mig att säga att jag vill att vi ska vara vänner och
att vi ska kunna prata osv men som många andra så vet man ju att det är inte
det lättaste. självklart vill jag att vi ska kunna vara vänner men jag inser själv
att det inte kommer att vara det lättaste för någon av oss. jag saknar att prata
med honom men annars inte jag har gått vidare och jag tänker inte så mycket
på det. puss och kram

lalla
vem var din första kärlek?
asså jag menar seriöst nu och ditt längsta förhållande?
vilken skola ska du gå på och vad vill du bli?
hur blev du så bra vän med ema ni va ju ovänner innan sa du?
svar: jag vet inte faktiskt. jag tror inte att jag har hittat min första kärlek.
första killen som jag faktiskt gillade &som jag "älskade" var hansson. vi var på g
ett tag men det funkade inte, han gick vidare vilket jag också gjorde efter ett tag.
jag kände att jag kunde göra något åt det och ett tag ville jag faktiskt att det
fortfarande att det skulle funka men det krävdes 2 för det och han träffa en
ny tjej. jag gav upp och det tog slut mellan dom. han träffa en ny tjej som han
nu är tillsammans med och det är kul för dom:) under tiden har jag
ju också träffat andra men det var i början av att allt var slut mellan mig och han
som jag tyckte att det var jobbigt. mycket missförstånd osv.
jag har inte varit tillsammans med någon seriöst. dock på g men det har aldrigt
blivit något efter det. och den som det varit längst och mest seriöst mellan har
varit med hansson.
jag vill och kommer förhoppningsvis in på campeon här i helsingborg. jag är
fortfarande inte 100% säker på vad jag vill bli sen i livet. det finns så mycket
olika saker man kan jobba med och jag anser att det är förtidigt att välja allt
det nu. dock har jag alltid haft en dröm om att lyckas med min sång. så mitt
andra val är lunds dans och musikal gymnasium.
jag vet inte hur jag och ema blev så bra vänner. det vet typ ingen av oss. det
bara blev så och det är jag väldigt glad över :) jag och hon är bästavänner nu
och att vi var ovänner innan är inget som jag tänker på:)
Rebeca
Är du oskuld? Om inte, hur många har du haft sex med och Vem + när tog din
oskuld? Hur länge har du varit tsm med en kille som längst? Var du och adi
tillsammans? Vad gjorde du i stockholm när du sa att du hade haft fullt upp
och skrev att du packade fast en du skulle stanna längre osv..? Är du på g
med någon jusst nu? Haha, jag tror att detta var alla mina frågor, vet att det
är några, men jag hoppas det inte gör något, är lite nyfiken 
svar: nej jag är inte oskuld. hur många jag har haft sex med tycker jag inte är
något speciellt viktigt för er att veta. jag tycker även inte att det är något för er
att veta om vem jag tog min oskuld med inte heller när. så jag tänker inte
skriva ut det här och det är inte heller något jag gärna pratar om.
oseriöst har jag varit tillsammans med en kille i ca 2-3 år dock sågs vi aldrig
och vi var väldigt små haha :) jag har lite kontakt med den killen fortfarande
& vi skrattar åt oss som små :) jag har annars inte varit tillsammans med en
kille utan bara varit på "g" det kan du läsa om i ett svar längre upp i inlägget.
nej jag och adi var inte tillsammans.
i stockholm träffade jag en vän. jag fick brottom då det blev väldigt plöttsligt
eftersom jag även skulle sova där och det var sent och nästan alla där jag
bodde skulle iväg på träningar osv så var det en massa stress pga bussar
och byten till tunnelbanan och hur jag skulle hitta till centralen. jag skulle
stanna hos en kompis över helgen men det blev inte så utan jag åkte hem
på fredagen. nej jag är inte på g med någon just nu.
kram
Lisa
Är du tsm med addi? eller med någon annan?
svar: nej jag och adi är inte tillsammans. och jag är inte tillsammans med någon
annan heller
ett par bilder med sköna och fina outfits som jag själv skulle kunna tänka
mig att ha till sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0