you never were and you never will be mine! :D


kom precis hem.. dunkar stockholm i mitt hjärta här hemma.. :)
tycker att ni ska fortsätta fråga i frågestunden nu när ni har tillfälle.. + för er tycker jag.
ska ta min medicin snart och sen så ska jag dra med pappa till väla.. men det
känns inte som om det kommer gå så bra haha :D
men det löser sig! imorgon ska jag ut och käka på kvällen så det kommer bli dryg
uppdatering då! och btw! om två veckor kommer min iPhone 4!! mamma beställde en
till mig idag, gissa om jag blev glad!! :D nästa söndag så ska jag sjunga på dunkers
här i helsingborg så jag får träna som satan på låten nu. eller egentligen inte men
jag vill att det verkligen ska gå bra. ska nog även träna ikväll.. det var allt för läng sen
nu!! jaja nu ska jag inte göra detta till en bibel!
 
klicka HÄR för att komma till frågestunden och ställ den fråga du har på ditt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0