... where i first saw you....

jag har egentligen inte ett skit att skriva om mer än att jag typ vatt helt död idag.
gjorde hack i elias dörr och han i min. dock va det den enda skadan i mitt rum;)
& ja vi bråkade.

har vatt på festivalen hela helgen typ. därför har det varit seg uppdatering och
sen har jag helt enkelt inte haft något att skriva om heller.
jack e fortfarande borta och pappa har letat timmtal efter honnom och det blir
att jag följer med på en lång runda imorgon också för att leta upp min lilla mise.
då ska även lappar sättas upp så folk ser vem han e & så alla kan leta efter han
eller om de nu överhuvudtaget ser han!

ska även vara barnvakt imorgon så tjänas lite pengar då också!

aja jackass är igång på tv:n så ska kolla de och sen ska jag nanna hade jag tänkt
för jag ska upp redan 10 imorgon -.-
ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0