and your told me to trust you?

lök bilder från när jag kom in efter soppåsåkning i backen med enaponken :D
haha lite kul var det faktiskt!! vi var och solade ett tag innan, 20 minuter tror jag det
blev. najs, va nere och duchade innan, snackade med min översöta & saknade ema
innan! asså det är verkligen sjukt som jag saknar henne. såg att hon skrivit ett inlägg
på min blogg innan, hehe & ja.. en & annan tår föll då.. hehe fick höra att jag var störd
då menmen! innan var jag och ena på ih.. haha skulle gå och sälja lotter för att folk
skulle kunna vinna juhas tröja med autograf -.- fch spela mot varberg & antar att de
förlorade då det stod ca 4-1 när jag och ena gick i andra periodensslut! fick pengar
av F&F och pappa, & ja för er som inte fattar så är F&F för farmor & farfar ;)
nu ska jag föna håret och sen gå och lägga mig för jag är riktigt trött!! vaknade ca
halv 9 idag för att ena skulle hem & med sina föräldrar till väla och jag skulle med min
mamma till väla. nu blev detta ett lite väl långt inlägg känner jag! nu ska jag snacka
vidare med min älsklings påg matteo! :D hehe puss

Kommentarer
Postat av: Mortenalma

Thanks for the information

2011-06-13 @ 11:46:01
URL: http://mortenalma.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0