love me love me say that you love me

nikkans hund har ryck och springer runder som en liten hare i hela sängen, jag menar
verkligen HELA sängen!! men emsblemz är framme i kroatien nu, tur för henne för
själv hade jag aldrig pallat sitta i danmark!! ska snart kolla film & sova! hehe (Y)
va på mezo tidigare med folk från klassen och skolan men innan det så gick jag och
ponken till trillingarna, satt där med dom på deras rum & snackade lite. sen va ena
tvungen att dra så jag & trillingarna stack tillsammans ner, sen så beställde jag en
blåbärs paj och chai latte. snackade med alla om lite saker & sen gick jag och satte
mig med übergolliga adi :D hehe "kungen" :D jeje, stack hem med nikkan & sover
här inatt (Y) så ja.. film är det nu. godnatt på er. btw.. är det bara nikkans familj som
ska kolla solförmörkelsen 6 imorgonbitti? ;o
hehe ja det är det nog.. de morgonpigga jäklarna ;) hehe jaja, hon låter mig sova ett
tag iaf.. kommer nog vakna vid 10 imorgon skulle jag tro -.- hehe jaja (Y)
nej nu ska vi kolla grease :D puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0