when your gone

idag har jag vatt hemma hos ema, kollat film & sen vatt hemma.. ja och
givetvis även i skolan -.-
trevligt:D haha imorgon så ska jag och mamma till väla tror jag och handla
julklappar!:D & jag ska köpa kulor till min rook :D
imorgon är sista dagen ema är här på ca 2-3 veckor :( kommer sakna
henne som attans.. men nästa gång så ska jag med!!:D
håller på att ladda ner två nya filmer;) freedom writers och ngn annan!
har ni film tipps? isf skriv gärna ngt av era film tipps under kommentarer!
funderar starkt på ett par skor jag hittat för en billig peng :D:D
love! kommer säkert vara skit fina att ha till jul & nyår.. ska bara försöka
få mamma & pappa att gå med på det vilket jag tror kommer att bli
jävligt svårt då jag fått så oerhört mycket pengar bara på denna veckan..
tror jag gjort av med ca 2000 kr om inte lite mer nu snart under en veckas
tid, över eller under 2000 beloppet ligger det på nu snart iaf..
+ att mobilen håller på att gå ipaj så måste inom en- 2 månader skaffa mig
en ny..
nu är filmerna klara så ska kolla ngn av dom :D godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0