without you i can't stand on my feet

sitter hemma hos mig med nicole ponken, aki & stefan... HAHA det smaskas lite där
borta tycker jag (H)
hehe adi stack nyss.. sagan om ringen e igång på tvn.. hehe tacka gud för datan så
man har något att göra under tiden dom ligger där borta (Y)
innan idag va jag på väla med min farmor och köpte alla julklappar som saknas..
imorgon blir det att fira jul hemme hos farmor&farfar med pappa & elias och sen i
övermorgon så blir det att fira jul med mammas & niklas familj i ingelsträde!
hehe jag och ena va inne och kollade sista minuten resor innan och vi båda ska
snacka med våra föräldrar om att vi kanske ska få åka! fy fan vad skönt om vi får!
kommer isf nog att dra till spanien hehe :D
göttans! hehe. saknar ema till max! kom hem nu förhelvete!!
hehe bilder från igårkväll.. hehe drack chai latte (Y) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0