you were the owner of my heart.. but now it belongs to someone else

.

nu ska vi snart iväg för att fira jul med Lind :D
fick lite julklappar tidigare.. kanske blir en extra i veckan också.. hehe men det ska
jag och mamma iväg och kolla senare i veckan eller nästa vecka! kommer nog bli bra
hoppas jag! innan så fick jag en ny plattång från ghd och ngt annat som ska bytas (Y)
ska få pengarna ist och snart ska fler klappar öppnas.. ganska nöjd hittils :D
hehe facerapa min bror innan.. heheh det blev krig.. trodde nästan att det skulle bli
nya hål i dörren.. men ikke.. blev lite annat.. nu ska vi iaf sticka!
ska försöka att uppdatera på något sätt sen!
TTYL!
& god jul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0