ska snart på cyllen & handla

blir att cylla till brunnen och handla med klara där bak & carro. ska bara precis handla
mat till ikväll för mamma orkade inte...
aja men jag känner att även jag måste röra på mig lite idag, senare ikväll så blir det
bara snabbt ner i stan och in till pistachia för carro skulle köpa med sig godis att
mumsa på på väg hem imorgon.
imorgon blirre även la-karnevalen med tjejerna & gå runder där ett tag:D

igår va jag på aqvakul med carro, linda & sally. va där från ca 2 till ca 8 på kvällen så
det blev ett så kallat långbad typ haha men kul va det iaf!!!!
aja nu har jag inget mer att skriva, lr jó kanske...
hade tänkt att kanske ladda upp något nytt video klipp där jag sjunger om jag pallar för
som oftast när jag har sånt i tanken så är jag förkyld & ja, jag är det fortfarande.. aja
det får gå
kööös haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0