bara jag som är pigg?

jag & caroline är fullt pigga och vill ha något att göra, vi har typ vatt ute i ca 3 &½ timme:D
så vi kommer vara härligt röd prickiga av myggbett imorgon, härliiiiiigt?!
nej verkligen inte, så carro smörjer in sig i aloevers för det visst skulle göra så att lite av
det som kliar försvinner? haha jaja tror väll på det då:D
annars ute så blev jag krönad som dr phil och lite annat, dock förstår ni inte och
kommer säkert inte förstå vår lilla humor i det sammanhanget heller. ute räddade
vi även 4 kattungars liv, bokstavligt talat!
4 kattungar sprang ut på gatan, (stora gatan) & vi såg vart de kom ifrån så vi
satte in dom innanför stängslet igen, men dom sprang bannemig ut igen så vi gick
och knackade på och frågade om det va okej att deras kattungar sprang så vilt,
men det va det ju såklart inte så dom samlade ihop katterna & sådant men sen
va katterna ute igen för det kvittade vad vi gjorde eller dom gjorde för inne
stannade dom inte! så jag och carro gick ut dit igen och busade med dom ett tag &
nu är vi än en gång inne, så nu ska vi båda grabba tag i våra böcker och läsa &
förhoppnings vis somna om ett tag för som vi båda vet så ska vi upp i ganska god
tid imorgon....
haha ja men vet ni vad nu? vi ska läsa och för alla er med öppen care box, jag har
läst ut min 3e bok av twilight serien & är nu på den sista. sen ska jag bara köpa
en extra bok som va något av en roman av alla 4 böckerna, sen ska jag läsa vidare
på stephanie meyers böcker:D har &så fått madde att läsa böckerna så hon är i
fullgång med sin första bok.
and i löööööv them!! haha så nu kan ni stänga era care boxar, nu ska vi sussa sött,
eller läsa (A)


&& hur ser era midsommar firande ut imorgon?
om ni nu överhuvudtaget pallar kommentera -.-



&& ema om du ser detta, i miss u... I LÖÖÖÖÖV YOU!!!

nu ska jag bara skriva detta för sista gången, nu ska jag och söta carro läsa. poos haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0