JAG ÄR SUPER GLAD!

för i dag så förlovade jag & ema oss :D
haha bilder på det får komma imorgon för vi ska nog ta lite bilder på ringarna då!:D
sen fick jag reda på att jag ska till stockholm!!! aaah så glad jag är, där ska jag nanna
i vallentuna hoss mina underbara sysslingar & deras päron. har saknat dom grymt
mycket "/
men nu beger jag mig iväg nästa månda, och i helgen så kanske jag ska tatuera mig
ännu ett happy face!:D
ska fråga om någon rolig jäkel kan följa med mig, ema kan ju inte för hon åker på
lörda :'(
jag kommer verkligen sakna min ema :( baajs på att hon ska iväg helt enkelt!:(
hon ska nämnligen vara borta HHHEELLLLAAAA sommarlovet i kroatien, men hennes
familj har hus & släkt där så det blir ju kul för henne såklart!
nu gör jag inget speciellt kom nyss hem, det blev lite omväg kan man säga elleer
en viss sak drog ut på tiden helt enkelt, haha jag och ema hoppa på bussen hem &
då kommer värsta äckel gubben på, hål y byxorna så man ser kallingarna & såg
allmänt äcklig & ofräsh ut. och han STANK URIN!!!:O
aaahh jag & ema hoppa av bussen på ga och sen gick vi till robin & hampus för dom
käka thai box:D så satt vi där ett tag och sen hoppa vi på nästa buss. haha ja men
det gick inte att sitta kvar på bussen! det stank!
nu har jag inget mer att skriva mer än det jag redan gjort
ha det finemang!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du tatuera och var ? visa bild sen :)

2010-06-11 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0