sleep tight!

sminket är av & läxan är snart klar, härligt att somna i tid ikväll.  eller man vet aldrig för
sex and the city börjar vid 23 tror jag & jag typ följer det haha så det kan även bli en
sen kväll, men det skiter jag i, jag kan sova när jag kommer hem!

imorgon i skolan ska vi göra årets NP prov i matte, & på freda ska vi göra årets NP
prov i svenska läsförståelse. så ja det blir att plugga på litta, imorgon är hälften av alla
8or på backen! så det blir lite mindre folk på skolan eller ca 100 pers mindre, så ja det
blir lite mer space om man säger så, inte för att det gör någon ändring egentligen?
har även vatt duktig idag & tvättat en blus och sytt om alla knappar så de håller för att
2 redan har trillat av, mins ni den blusen jag köpte på Cirkus? den iaf så den har jag nu
hängt på tork för jag funderar på att ha den imorgon...:D
vi får vella se.

imorgon hade jag även tänkt att dra ner en runda på stan & kolla klänning jag kan ha på
skolavslutningen för jag vet inte om jag vill ha min MB klänning:P
hah men vi får se.
nej pluttar detta blev lite text



har ni tipps så säg gärna till, detta är min konfa klänning från marlene birger eller hur
det nu stavas så kommentera gärna & tyck till!:D

sleep tight cherry pie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0