hur lyckas jag?

ja hur i hel***e lyckas jag varje gång?
jag kom hem satte mig med läxorna, fick huvudvärk.tog en panodil, mamma sa åt mig
att vila så jag la mig i soffan & kolla tv, "kolla" tv, JAG SOMNA!!!!!!idag igen, hur lyckas
jag alltid?!fan vad sur jag blir på mig själv, har redovisning imorgon, steg 22, 23, 24 i
svenska och jag är bara klar med 22. så nu blir de plugg, fastän huvudvärken inte är
borta så blir det att bita i de sura äpplet och göra vad jag ska nu!!
&&&& i skolan idag så fick jag en försenad konfapressent av enaponken:D
hon e så gooolig min lilla ponkis:)

ipoden får jag inte heller glömma att ladda, laddningen va helt slut imorse så jag sket
i attta med mig den och allvarligt, man pluggar bättremed musik i öronen, alla skolor
borde dela ut typmp3 till alla elever & typ hörselskydd till dom sominte vill ha mp3.
super ide tycker jag:Dhaha nej jag är övertrött!!


no life bild från i morse!


någon som kan sova en blund för mig?! blir en hel del plugg ikväll/inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0