min kung & drottning + rästen av familjen



jag älskar dig pappa!





jag älskar dig pappa! du är min kung, min hjälte, och framför allt min pappa! vi bråkade, det gör vi alla. men tyvärr blev det fel. tacka gud att allt löst sig. för jag älskar dig pappa. du har alltid vatt mannen i mitt liv. ta inte detta fel nu, jag älskar min pappa som alla döttrar älskar sin pappa så ni inte tror något annat nu. men jag har saknat min pappa! förlåt mig för mina misst ag & mina orimmliga val. men du är mitt allt. du och mamma är min himmel & jord! utan er funkar inte jag! jag älskar er över hela mitt hjärta



and i love you 2!



du e rolig du din torrboll! detta är då min låtsas pappa eller bateripappa som han säger ibland i sina torra skämt! en rolig "gubbe" som klara din dotter på 2 år redan kallar dig. ta det som ett av dina torra skämt;)



elias din lille skit, ja som ni kanske vet, syskon vid ett tillfälle vänner vid ett val. men jag älskar dig endå bror!
& alla har vi vatt små. eller jag vet inte om jag växt så mycket egentligen (skämt åsido) lr så lång är jag ju inte



haha din lille skit!



och lille boomsi! älskar dig med!!



och bambu som alltid är ute på hal is! jag älskar dig med!!

nej nu har ni fått några bilder på mina hjältar & bebbos.
nu ska jag sova för ännu en gång så är nellepellan uppe på övertid! sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0