booring!

När/Vad/Vem
När grät du senast? igår vid mormors grav..
När skrattade du senast? nyss:P
När spydde du senast? ett tag sedan:P
När strulade du senast? ca en månad sen.
När hörde du musik senast? har igång musik just nu :P
När kammade du dig senast?? imorse
När borstade du tänderna senast? Imorse
När träffade du någon senast? för någon timme sen.
När dansade du senast? innan idag :P
När älskade du någon sensat? har alltid människor jag älskar :D
Vad tänker du på nu? varför jag i helafridens namn sitter och gör detta,
Vad vill du göra nu? shoppa:D
Vad ska du göra imorgon? va med ema, och busa med katterna:D
Vad gjorde du klockan 2 inatt? kolla tv tror jag :P
Vem saknar du? emsi!
Vem längtar du efter? --
Vem kramade dig senast? pappa innan jag gick
Vem pussade du senast? M
Vem ringde du senast? pappa
Vad har du ätit idag? typ.. inget..
Vem har du pratat med idag? ema på msn och en massamassa andra:D
Vem vill du ha i ditt liv? mormor och min syster igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0