buuusigt:D

haha, vill & vill ni veta, vill ni veta vad dom heta? haha har nog kollat på pippilångstrump
med klara för mycket;)
men ja lasse&och hasse heter dom just nu, pappa och elias skulle nog klura ut nya
namn tills imorgon ;) haha tror inte att ni fattar ett piss som läser detta, men jag& elias
har tagit hem 2 nya katter (H) jack har ju inte kommit hem sedan isommras och det e
så jävla tomt hemma... saknar han till max men.. vi måste få upp stämningen där hemma
så jag och elias tog hem hasse&lasse som är några veckor gamla. dom är enäggstvillingar
därför har vi dom båda.. det känndes inte kul att sära på dom så nu är dom och nannar
hemma hos pappa,:D nu ska jag göra min spanska annars så kommer min lärare döda
mig imorgon! :S haha puss
haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0