det hanldar inte om ursäkter.. det handlar om förlåtelse

jag och ema kom hem sent igår.. ca 3..
men hade kul hemma hos hampe så det skada inte:D
när vi kom spela dom guitarhero och sen stack gabba, aladin & momme så
vi typ satt i köket och flabba åt jacob! så sjukt kul det var, haha blev en video
på ca 10 min där jacob sitter och flammsar och jönsar sig ;)
efter det så... ja något gjorde vi, efter ett tag så börja jag och eve göra
pankakor(Y) slutade med mjöl krig haha :D men pankakorna ble bra endå!
sen g ick vi runder med en stekspade i metall och slog varrandra haha.
fy fan vad det gjorde ont "/ men men :D
kul endå va det! :D
nu ska jag starta tv:n istället för det va inget kul eller intressant här på datan
tycker jag... aja pooooosssss haj
saknar stockholm!

Kommentarer
Postat av: Jacob "Kungen" Sylvan

Nu var det ju så här att ni tre sprang runt och jönsa er med att gå runt och filma personer i er närvaro.



Med vänliga hälsningar



Jacob

2010-11-20 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0