har ni någon gång?

haft en bra dag.. så mycket skratt och kul men sen när ni kommit hem kännt er
ensamma och fått tillbaka minnen som ni inte vill ha upp just då? det har jag..
saker som kommer upp är allt.. mycket som jag inte ens kan skriva om på min
blogg.. saker som jag faktiskt kan må dåligt över.. saker som ingen tänker på.
tro inte nu att allt som folk säger sårar, det gör det verkligen inte. men vissa
dagar ligger de sårande punkterna ganska nära ytan.. och det är alltid någon
eller något som trycker till extra hårt utan att ens vara medvetna om det.
folk vet så lite.. för lite för att ens ta upp ämnet.. tyvärr vet vissa för lite fast
dom tror att dom vet något.. vissa vet för mycket utan att vara medvetna om
det.. jag vet för mycket om allt..
jävla skit! orkar inte skriva mer.. allt tar musten ur mig just nu.. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0