I try to run but I don't wanna leave

är inte ett dugg trött.. skola imorgon.. prov på torsdag -.- tror inte att det kommer bli
så värst mycket uppdatering denna veckan men det får vi väll se under veckans gång!
imorgon drar jag till väla med ema i hopp om att pappa ska sätta in pengar på mitt
konto så jag kan köpa odd molly "kavaj tröj" aktiga grejen jag vill ha (H)
ska även kolla lösögonfransar imorgon.. (Y) kommer dock inte bli av säkert! gillar inte
att ha sånt på mig.. vet inte varför, det kan verkligen vara hur snyggt som hälst på
andra men de få gångerna jag provat har jag tagit av dom lika snabbt som jag fått
på dom!
iaf så blev det inte att dra till hampe innan för eve kunde inte och jag valde då att
stanna hemma! nu funderar jag iaf riktigt starkt på att starta en film att somna till...
så får väl göra det! morgondagens kläder är planerade.. så det betyder ca 30 minuter
extra att sova (Y) men ska även ducha... haha fast jag ducha för ca 2 timmar sen
så känns det bra att ducha på morgonen också! så det var mycket information nu
i detta inlägget... ganska tråkigt inlägg också! aja.. godnatt

Kommentarer
Postat av: Marcusrebekka

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-02-20 @ 14:24:43
URL: http://marcusrebekka.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0