praying to a God that I don't believe in

saras döds dag idag.. känns fördjävligt att hon inte finns mer..
så många tårar, dagar med gråt och förtvivlan men hon kommer
verkligen inte tillbax.. jag är inte dum, jag vet att hon aldrig
kommer att göra det men det finns alltid hopp i varje människa
att personer som man förlorat på något sätt ska visa sig..
men vi kommer inte få se henne mer.. hon är borta
6 år sen är det nu idag..
Jag har så sjukt mycket att skriva, hur mycket jag saknar henne
men jag orkar inte.. det gör så ont att veta att hon inte kommer
fatta eller ens komma hit.
FAN SARA! DU SKULLE JU BLI STOR!vi skulle se dig växa upp
börja dagis, skolan, ta studenten, skaffa barn, vi skulle se dig
göra misstag & lära fråm dom, allt som livet hör till. men det
vi fick se var du som låg med maskiner inkopplade till dig
dag ut och dag in.. & det var inget liv..
jag älskar dig hjärtat! min lilla ängel.. sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0