you left us..

jag saknar dig.. något så sjukt enormt... minns allt i detalj, hur jag mormor och morfar
gick in på rummet.. klockan var ca 3 på natten, sköterskorna ville att jag skulle sova i
ett annat rum för att få lite sömn, jag ville inte! jag låg i sängen brevid dig som de tidigare
veckorna... 05.17 väckte mamma mig för att ta adjö.. några secunder senare så var du
borta.. du bara låg där.. du tog ditt sista andetag... du försvann... jag skrek.. det gjorde
så ont i hjärta och själ.. du var verkligen borta, vi klädde på dig nya kläder.. din andnings
maskin kopplades ur, du rullades ner.. du var verkligen borta och fortfarande är du borta,
jag kan inte släppa det! hjärtat mitt jag älskar och älskade ju dig... men du försvann, det
fanns inget jag kunde göra åt det.. det fanns verkligen inget.. du var den enda i världen
som råkat ut för detta, jag saknar dig så det gör ont!
let me hold you for the last time...
älskade syster, vila i frid! jag älskar dig, nu då & föralltid!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas hon har de bra där uppe. o din text är mkt fin , o hon är säkert stolt över att ha dig som stora syrra <3

2010-11-25 @ 15:49:54
Postat av: cassandra

åh blev helt tårögd :( älskar dig nellie!

2010-11-25 @ 16:39:42
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0