om igår

igår när jag la upp mitt inlägg, cya så skulle jag ut och leta efter min katt. jag fick för
mig att jag la upp ett inlägg innan det där jag förklarade vad jag skulle göra:P
igår kom iaf mina grannar hit och sa att dom tyckte sig ha sett min katt vid ad så jag
och pappa stack dit och leta ett tag, sen såg vi en liknande katt men den var för
"tjock" för att va jack! så han är fortfarande inte hemma. så vi funderar på att köpa
en ny kise! det känns konstigt att jack är borta dock...

idag är jag iaf hemma, har inte riktigt mått bra på länge. jag har varit förkyld och idag
har jag feber och mår i allmänhet inte bra alls.. så pappa lät mig va hemma idag så
jag kan bli frisk och så jag kan träna imorgon!!!!!
aja det var allt, pappa ska kanske iväg och köpa en mjukis dress till mig idag, haha
har berättat för han i detalj vilken det ska vara och allt så jag hoppas att han lyckas
annars så får han lämna tillbaka den ;)
snart så ska jag ner till mamma och fortsätta att kolla tv.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0