just one more day

vaknade nyss upp här hemma i stockholm! snart så ska jag och carro börja göra v oss och sen
så ska vi mot täby och handla lite. jag ska köpa ett par uggs att ha, ett par billiga halvdana
men skit i det. man kan ha dom ett tag. jag fick ju inte ta med mammas uggs..
men jag överlever:D
caroline håller på att flörta med sin mamma så hon kan köra oss dit eftersom vi inte orkar ta
bussen eller liknande.. men vi tror hon kommer följa med :D
det var typ allt jag hade att skriva. ni får ha det super allesammans! hör av mig senare innan
och efter täby..
och är det någon som har nummret till blogg.se;s mobilbloggning? jag har råkat radera nummret
så det hade varit bra om någon hade det och om någon kunde skriva det till mig i kommentars-
fältet!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Varför är det slut mellan dig och adi? tycker du inte om han mera eller vad hände?

2011-02-19 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0