your constantly on my mind

ska snart sova. somnar själv ikväll då carro är och tränar och jag är skit trött verkligen! så
ja.. antar att det inte blir så mycket uppdatering från min sida mer ikväll eller who knows
jag kanske slänger upp lite fler inlägg senare endå ;)
imorgon så ska jag iaf sova ut. inte tänka på något speciellt utan jag ska bara upp ut med
hundarna, ducha och ta det lungt hade jag tänkt tills alla kommer hem från skola jobb osv.
som ni märkt så har det inte varit så mycket bilder som det brukar.. men jag tog inte med
min kamera, den ligger där hemma på mattan någonstans "/ men jag hoppas att ni överlever
några dagar till.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är litte förvirrad av dina texter vill du ha adi tillbaka som jag antar dom handla om eller? om jag förståt det rätt va det du som lämnade honom?

2011-02-22 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0