Dag 11 –Det här får mig att må bra

det finns mycket som får mig att må bra.. & alla för olika saker.. mår jag illa dåligt så
mår jag bäst av att sova och käka ipren (Y)
äeh jag skoja!
men ja.. är jag ledsen så trivs jag bäst i nära vänners famn eller i mammas och pappas
men vem gör inte det..  jag mår bra i alla mina vänners närhet. jag mår bra när folk
runt om kring mig mår bra. när jag vet att allt är bra. jag mår bra när jag ser mina små
syskon krama varrandra och säger; jag älskar dig. jag mår bra i en omgivning med
folk som jag känner. annars känner jag mig lätt ganska "undandragen" (ibland)
jävligt passande bild till detta.. för jag får inte fram allt jag tänker inne i huvet.. allt
lixom bara försvinner när jag ska skriva det jag tänkt. så detta får räcka! även om det
inte var så värst mycket att hänga upp i julgranen.. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0