Dag 14 – ett roligt ögonblick (Ett sista ögonblick)

vet inte vad jag ska skriva om här egentligen? ett roligt ögonblick? ett dåligt sista
ögonblick. jag är faktiskt lite förvirrad.
men jag ska skriva om lite glada ögonblick som jag saknar och vill leva om och
även göra om!
ett av dom var dagen vi gick ut för sommarlov 2010. alla samlades på mezo som
vi umgås med i skolan. vi åt och hade det mysigt, vi gick mot gröningen och alla
gick efter det på olika ställen eller ja vissa hängde på. jag evelina ella nicole
emma, cassandra fia och säkert ngn mer som jag inte kommer ihåg just nu gick
ett bra jäklatag, juste alice gick också med oss. vi köpte cider och satt vid stenarna
intill mölle expressen och njöt av en kall men jävligt underbar första dag på lovet.
vi gick runt till olika plattser och träffa olika folk. vi träffade ett tag stefan, matteo
aki och aleks, sen stack vi mot råå men vände då där va smockat med poliser.
hoppade av bussen och tog en annan vid andra sidan gatan vid miatorp.
på bussen träffade vi sammy och cuppe. emma alice och fia & casse hade dratt då
så det var bara jag eve nicole och ella kvar. vi gick med dom och ja.. lite hände
vissa saker som vi skratta ihjäl oss på som när sammy skulle sparka ner en "kon"
eller vad det var och trillade rakt ner på marken. vi träffade felix knudan och säkert
ngn mer.. but i dont remember. vi satte oss vid värme bänkarna vid norra hamnen
och värmde oss, sammy var knas.. hoppa på båtar cykla ner i hamnen.. där är en
ramp ner eller vad man ska kalla det så ni inte miss uppfattar och tror att han cykla
från kanten ner och plums.. ja ni fattar. vi skrattade och hade kul och allt känndes
så perfekt när vi satt där. tiden sprang iväg och lite senare så hämta nicoles syrra
oss och körde hem oss. hon släppte mig och eve vid korsningen och sen gick vi hem!
sjukt skönt faktiskt.
jag har många roliga sommar minnen och även om detta minnet eller "ögonblicket"
låter ganska tråkigt så kan jag lova er att det var en toppen kväll med miljon tals
skratt och en massa härligheter!

från början av kvällen (har inga tidigare bilder i stan på mig och eve)

från stenarna vid mölle expressen
Osnygg bild men who cares
förlåt men jag var tvungen haha! :D

har inga speciella bilder med stefan och dom..
men från hamnen har jag!
bilder säger mer än 1000 ord och.. tror bara folket som var med vet hur kul vi
faktiskt hade. men en sjukt härlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0