if tonight is my last I wanna spend it with you

är hemma hos ema, vet inte vad vi ska göra. senare så ska ja/vi nog träffa ena och
kanske momme ett tag :D har saknat den pågen!
sen så vet jag inte.. ska hem till mamma och städa mitt rum ikväll tror jag eller imorgon
efter teknik dagen i skolan.. får se hur det blir! ska upp vid 9 så jag är i skolan klockan
halv 10.. ska göra en bil (Y) hehe ska nog ta ngra bilder som jag kommer lägga upp..
men säger bara kanske för.. det brukar ju inte bli av precis ;D


Kommentarer
Postat av: Random :)

Hur är det och vad är det mellan dig och Adi?

2011-01-21 @ 15:18:15
Postat av: Beundrare

Hur och vad är det mellan dig och adi?

2011-01-21 @ 15:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0