it just wont be the same

omg.. jag har typ bara sovit hela dagen idag ;o
inte gjort ett skit känns det som! vakna 8 gjorde V mig och fixa klaras hår. åkte till
fotografen, men nej vi fick tid klockan 2. stack och handla sen hem, sov till halv
1. stack till skolan för elias skulle ha utveckligssamtal. snacka med ngra lärare där.
åkte till fotografen, hem. sov vakna 7, gick och natta klara. somna där. vakna 8
kolla tv med mamma & nu e jag här (H) hela dagen har gått till att sova typ hehe!
jag är verkligen skit trött -.- städa igårkväll också, & gissa vad jag ska göra nu (A)
jo städa! hehe! :D känner mig duktig att jag börjat städa mer på mitt rum och ha
mer ordning! så ja.. nu ska jag städa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0