vad gjorde jag igår?

jo, igår så vakna jag vid ca1-2, gick ner och ducha och sånt nödvändigt som jag oftast
gör vaje morgon! satt och lata mig vid datan ett tag sen så stack jag mamma & elias
till väla för att kolla iPhone 4 till mig, kanske blir att jag får den i veckan eller ja.. inte
100% än men jag hoppas på det! efter det stack vi hem och va hemma ett tag och stack
sen och kollade på bio.. narnia -.- haha jaja, mamma ville ha med mig så jag fick göra
så eftersom jag mamma & elias inte umgås så ofta heller. sen stack jag hem till mamma
packade lite grejer som skulle med till pappa och gick sen hit till pappa, kollade film &
snackade med trevligt folk på msn :D och somna typ:D igår kom även ema hem så
snacka lite med henne & snart kommer hon hit!!

nu, kollar jag på tv och snackar med johanna på msn väntar ivrigt på att ema ska ringa
på dörren!:D
bjuder på en morgon bild på mig med hehe :D
ska kolla film nu, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0