vad vore jag utan dina andetag

ska ladda ner film nu snart hade jag tänkt men jag vet bannemig inte vilken..
ska även ner till mamma för att snacka lite under tiden som filmen laddas
ner. ikväll ska inte mycket göras då jag ska upp ganska tidigt för att ha mitt
utvecklingssamtal och sen till väla med mamma och alla ungarna.
igår hamna jag med emmy emma idde denis och adi på cafe viva. ganska
halv drygt då stämningen inte var på topp alls.. adi gick sen gick emma
efter det så begav jag emmy idde och denis oss till knutan för att ta bussen
hem. dom till sig och vi till oss. träffade julia på bussen snacka lite med
henne sen upp på mitt rum, snacka på msn och en massa annat. sen somna
jag vid ca 3/4 då jag och robin stängde av skype (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0