nu har jag fanemig fått nog!

Din mor om GRISEN EMA HAR BESLUTSÅNGEST.:
Palla pusha och blotta sig på internet? Så jävla patetiskt. Du verkar vara en av alla wbfs som söker bekräftelse på sina bloggar. För att inte nämna din "bästavän" som snackar skit om dig så fort du vänder ryggen om. Väx upp babe och ta o skaffa ett riktigt liv.
IP: 85.225.169.29

din äckliga lilla patetiska sak. vem fan är du att kommentera så på emas blogg. att vi är wtf och allt du nu hela fucking tiden skriver när något inte faller dig i smaken. att pusha och blotta sig på internett? förhelvete väx upp.
att vi lägger upp bilder som du inte gillar är faktiskt inget jag bryr mig om. om jag så hade velat visa mig naken så hade du inte haft något med det att göra. om något är patetiskt så är det väl förfan du som inte ens kan stå för vem du är utan skriver att du heter torbjörn med en länk till en blogg som heter din mamma.
vadå en wbf som söker bekräftelse på sina bloggar? helt seriöst vännen du har problem. har du något att säga om att jag är en wbf så go ahead. jag finns på kunskapsskolan i helsingborg om du vill snacka. vadå att din "bästavän" snackar skit om dig så fort du vänder ryggen om? vem fan är du och vem är du att säga att jag snackar skit bakom ema MIN FUCKING BÄSTAVÄN? vi tjaffsar och ibland går vi ifrån skit sura på varrandra och om någon frågar mig så berättar jag ibland vad som hänt eller så säger jag äeh inget och går vidare. jag och ema är bästavänner och vi brukar oftast förlåta varrandra efter varje bråk/tjaffs väldigt snabbt. men att du går och säger att jag snackar skit är fanemig inte okej. och vadå väx upp babe och skaffa ett riktigt liv?
vad fan vet du om liv när du sitter bakom en jävla data skärm och låtsas att du vet allt och klankar ner på andras liv?
kallar du det liv att gå in på andras bloggar och skriva vilka wbf dom är och bokstavligttalat snacka ren jävla skit?
du är mitt bajs. skriv det på din fucking din mamma blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

¨Stå på dig nellie, bry dig inte om såna där patetiska kommentarer



U rock!

och juste, slingade du din utväxt hemma eller hos frisör `? kram

2011-03-09 @ 15:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0